Unrest
Much like the clockwork timepieces over which its protagonist hunches in exacting scrutiny, this piquant tale of socialist activism is a jewel of precision engineering. A Berlinale prizewinner from Swiss rising star Cyril Schäublin, Unrest is as fastidiously conceived as it is stylistically playful.