Vampires
Ever since his parents were murdered by vampires, Jack Crow has had one purpose in life: putting stakes through bloodsuckers’ hearts. With his crew of vampire killers, Crow roams the New Mexico desert looking for undead lairs to annihilate. Soon, however, he will meet his match at a roadside motel.
After ruling the 1980s, action-horror-sci-fi director John Carpenter (Halloween, The Thing, Christine) made a return to form with Vampires: an homage to the spaghetti western and yet another cult classic. Savage, stylish, blood-soaked fun, all executed in Carpenter’s remarkable visual style.