Venom and Eternity
With Venom and Eternity, avant-garde poet Isidore Isou had the goal to “hurt your eyes, truly!” Exclaiming his cinematic prophecy in an incendiary voice-over, provoking the viewer with its entrancing, distorted images of everyday life, it is a bona fide surrealist visual revolution.