Venus on the Half-Shell
Featuring Bona Tibertelli De Pisis’s excellent erotic graphic works – wife of writer André Pieyre de Mandiargues ­ while working in her atelier, together with fragments of her graphic works inspired by one of Remy de Gourmont’s writings.
An affectionate sketch of the voluptuous erotic (of course!), animist pastels by Bona de Mandiargues, wife of the surrealist writer who narrates the erotica collage A Private Collection. Bona meets Boro!