Vic, just released from prison, is on the hunt for some peace and quiet. She moves into a cabin in the Canadian wilds and receives a visit from her lover, Flo. Life could be so wonderful, but signs of impending threat begin to multiply and even the forest seems to have treacherous traps in store.
What we think to be true is liable to mutate at any minute in the films of Denis Côté. In an unusual narrative about a couple with an illicit past, he takes the contemporary trope of the unlikeable woman to unexpected places: some sweet and others grisly, it is always something of a surprise.