Victoria
Victoria, a young Spanish woman, meets four local guys outside a nightclub in Berlin. These boys owe someone a dangerous favor that needs repaying that evening. As Victoria’s flirtation with Sonne begins developing, he convinces her to come along for a ride that quickly spirals out of control.
Some films that claim to be shot entirely in a single take merely hide their seams with an invisible edit. Not this one. Shot over a single night on the streets of Berlin, Victoria is the real deal—a propulsive rush of jaw-dropping craft and pure cinematic adrenalin that doesn’t stop for breath.