Victory Day
Every year, on the 9th of May, people gather in Treptower Park in Berlin. They come dressed in their best outfits or in Soviet military uniform. They carry flags, banners and posters, they sing, dance and drink. They celebrate the victory of the Soviet Union over Nazi Germany.