Videocracy
In Silvio Berlusconi’s Italy, if you’re not on television, you’re nobody. Videocracy reveals the seedy underbelly of the country’s high-glitz, lowbrow, celebrity-obsessed culture propagated by the near-monopoly of a media empire controlled by the prime minister.