Videophilia (and Other Viral Syndromes)
Luz, a teenage misfit who spends her time slacking and experimenting with drugs and cybersex, meets Junior online, an amateur porn dealer on a delusional journey regarding the end of the world and other conspiracy theories. Once they meet in the “real world”, unusual events start to unfold.
This psychedelic journey through Peruvian popular youth culture, which won the Tiger award at the Rotterdam Film Festival, uses digitally distorted imagery to create a subtly political and aesthetically bizarre viewing experience. Prepare to dive deep into the perverse hollows of the internet.