Juste wanders the streets of Paris looking for people only he can see. He collects their last memory before helping them into the afterlife. One day Agathe, a young woman, recognizes him. She belongs to his previous life. How will they manage to love each other and seize this second chance?
Stéphane Batut subverts all expectations in his perfectly-pitched first feature: a supernatural love story that couples an epic magical realism with down-to-earth melancholy, approaching familiar themes of love and loss from an original, thought-provoking perspective. Winner of the Prix Jean Vigo!