Violet Perfume: No One Is Listening
Yessica is a troubled teenage girl living in a poor neighborhood in Mexico City and she has to endure a tough mother and a vile stepbrother. When she meets Miriam, an innocent girl with a better family, she finds shelter and a best friend. However, their friendship comes at a price.