Visca el piano!
Carles Santos plays several of his pieces on the piano. This film was made for the exhibit on Carles Santos Visca el piano! held at the Miro Foundation in the summer of 2006.
Following decades of collaboration—including on the classic features Cuadecuc, vampir and General Report—musician and pianist Carlos Santos steps in front of Pere Portabella’s camera for this short documentary, wonderfully playing several pieces at Barcelona’s Joan Miró Foundation.