Visités
The short films of French artist and filmmaker Clément Cogitore occupy a halfway house between contemporary art and cinema. This award-winning sophomore film carries an uncanny chill, following a blind woman into a crepuscular no-man’s-land populated by ill-defined bodies and nebulous threats.