Viva
Los Angeles, 1972. After she is abandoned by her husband, bored suburban housewife Barbi embarks on a journey of erotic self-discovery. Seeking liberation from her staid life, she embraces the colorful world of the sexual revolution, encountering nudist colonies, bohemian orgies, and bisexuality.