Vivarium
Gemma and Tom are looking to buy a home. They check out Yonder, a new housing development, but once there they are unable to escape the endless maze of streets. As weeks pass, they are forced to accept that they are trapped. Then, one day, a baby boy is mysteriously delivered to their doorstep.
With hints of both horror and comedy, this chilling satire of suburban conformity and the pressures of adulthood prevails as an uncomfortably close x-ray of relationships: the dreams, the illusions, and the ugly reality. A confinement movie like no other, starring Jesse Eisenberg and Imogen Poots.