Dancer-filmmaker Yvonne Rainer’s Volleyball could be described as an anti-sports-film. We’re introduced to a ball and some athletically-appareled feet, but the relationship between the two defies expectations at every step, as Rainer forges a playful study in subjectivity and Beckettian frustration.