Voyage of Time: An IMAX Documentary
Decades in the making, this journey of discovery is an immersive one-of-a-kind celebration of existence and the grand history of the cosmos, transporting audiences into a vast odyssey that spans the eons from the Big Bang to the dinosaur age to our present human world, and beyond.
Narrated by Brad Pitt, Terrence Malick’s majestic documentary is a symphonic mosaic of ecstatic grandeur and pure visual poetry. This rare, shorter version of Voyage of Time leaps from the dawn of the universe to the age of the dinosaurs and beyond—all in just 46 hypnotic minutes.