Waging War
In this idiosyncratic black-and-white short, boiling grownup tensions and philosophical woes suddenly find a chaotic release in the form of therapeutic child play. The freewheeling cinematography emulates the emotional catharsis and clarity made possible by adults learning to be kids again.