Wall Engravings
A piercing portrait of doomed romance that trembles with intensity of feeling, Wall Engravings dances between the sensuality of the moment and the haunted halls of memory. A tale of passion and its melancholy ruins, every one of its 68 minutes feels fit to burst with Guy Gilles’ emotional abundance.