War Photographer
In the world’s countless crisis areas, photographer James Nachtwey searches for the picture he thinks he can publish. A movie about a committed, shy man who is considered one of the bravest and most important war photographers of our time, but hardly fits the cliché of the hard-boiled war veteran.