We Go Way Back
A tragic-comic tale with surrealistic tendencies about a lost 23-year-old who is haunted by her disappointed 13-year-old self.
An ambitious drama propelled by an interpersonal, introspective tunnelling, this debut feature from Lynn Shelton sees a 23-year-old woman in conversation with her 13-year-old self. The first spark of genius from a filmmaker who has, in time, become a key figure in American independent cinema.