We Need to Talk About Dilan
Dilan works in her uncle’s real estate office and lives with her mother. She will turn thirty soon, and feels she is not living up to her potential. A documentary crew follows her while they try to figure out the problem.
A tenderly comic inquiry into creative paralysis, generational pressure, and the performance of selfhood, staged with sharp self-awareness and the quiet absurdity of the everyday. Social media personality Sude Belkıs brings disarming authenticity to this portrait of thirtysomething angst.