We Still Have the Deep Black Night
Tired of fighting for a spot on the sun with her rock band, Karen, the group’s vocalist and trumpeter, decides to leave Brasília, city that her grandfather helped to build. She follows the steps of Artur, the band’s former partner, who tries his luck in Berlin.
The spunky spirit of rock ‘n’ roll lives on in Gustavo Galvão’s adrenaline-pumping ode to artistic and personal liberation. Intended as a commentary on the stifling censorship in his hometown of Brasília, this transnational journey toward self-discovery attests to the transformative power of music.