Weekend
Heralding “the end of cinema” along with the total collapse of Western civilization, Godard throws the bourgeois marital drama into a decidedly wicked tailspin. In this brutal, free-form satire, car horns honk, people bicker, traffic snakes, but it looks like revolution is just around the corner.