Welcome to Chechnya
Director David France (How to Survive a Plague) captures the work of LGBT+ activists in Russia in this urgent, award-winning documentary. Using deepfake technology to protect the subjects’ anonymity, Welcome to Chechnya remains, above all, a tender and empathic masterwork of political filmmaking.