Welcome to New York
Mr. Devereaux is a powerful man. A man who handles billions of dollars every day. A man who controls the economic fate of nations. A man driven by a frenzied and unbridled sexual hunger. A man who dreamed of saving the world and who cannot save himself. A terrified man. A lost man.