Whale Valley
Set among the striking landscape of rural Iceland, this tender short from writer-director Guðmundur Arnar Guðmundsson is a powerful story of sibling attachment. Partly drawing from the filmmaker’s own life, Whale Valley subtly explores the chilling turmoils of remote living.