Whatever Happened to My Revolution
Angèle was 8 when the first McDonald’s opened in East Berlin. Since then, she has been fighting against the curse of her generation: to be born “too late” at a time of global political depression. Still, she never stops crusading for revolution, losing sight of her friends, and lover in the process.