When Harry Met Sally...
Harry and Sally meet as students. They share a drive from Chicago to New York. After the disagreeable journey, they part ways, Harry declaring that men and women can never be just friends. Over the next ten years, Harry and Sally will bump into each other at various life stages.
Meg Ryan and Billy Crystal became rom-com icons for their irresistible turns as modern lovers on the eve of the 1990s in this swooning classic, directed by the late Rob Reiner. Received wisdom about relationships comes loose as the two characters do some more growing up in the scenic Big Apple.