Where Do We Go Now?
Winner of multiple awards in festivals such as Cannes and Toronto, Where do we go Now? confirmed Nadine Labaki as an actor-director bringing a refreshing gaze to the female experience in the Middle East. Her comedy explores Lebanon’s religious divide with entertaining warmth and eccentricity.