Wherever You Go, There We Are
In this experimental travelogue, efforts to sound human and look natural go awry. The scenery is provided through photochromed vintage postcards, a road trip narrated by an automated correspondent (all dialogue is taken from spam emails) who makes a relentless effort to capture our attentions.