White Ant
Three alluring, disparate characters shape this elliptical story, which faces the many complexities of sexuality amongst alienated youth in contemporary Taiwan. Director Chu Hsien-che’s approach is considerate and acutely stylized in its brave confrontation of challenging subject matter.