Whitney
With over 200 million album sales and seven consecutive US No.1 hits, Whitney Houston was the voice of a generation. Yet, her success is footnoted by a story of addiction. With exclusive access to her family and collaborators, this documentary features unseen footage from her career.
The icon of a generation, Whitney Houston remains one of the past century’s greatest pop divas. Equally celebrating her extraordinary life and coming to terms with its tragic end, Whitney creates a complex tableau showing both the joy and darkness of a woman whose soulful vibrato touched the world.