Whores' Glory
This beautiful, unsettling documentary from the adventurous maverick Michael Glawogger travels from Thailand to Bangladesh to Mexico to view how the oldest profession differs across cultures. The candid, intimate experiences of sex workers form the empathetic center of this remarkable film.