Wide Open
Paul and Marianne’s relationship is already strained when Paul decides to bring his drunken father back to their apartment. Trying to make things better, they decide to chill out at a wild movie party—but things go from bad to worse when they both wake up in bed together with Marianne’s sister.
Arthouse meets grindhouse in this sexploitation classic from genre stalwart Gustav Wiklund. Starring Bergman veteran Åke Fridell (The Seventh Seal) and the queen of Swedish erotica Christina Lindberg, Wide Open hops cheekily between drama, comedy, and softcore. A cult object if ever there was one.