On holiday at a campsite, Camille finds herself bored as she waits for her summer boyfriend Fred. She ends up meeting Blaise, an ex-con and sailing instructor twice her age. Blaise tries to resist Camille but it’s not long before the couple forges a liaison that leads to dire consequences.
Drenched in the sweltering summer heat, Christophe Ali and Nicolas Bonilauri’s coming-of-age tale is a heady brew of existential ennui. Starring the inimitable Denis Lavant, the film treads the treacherous ground of forbidden desires where lost souls cling to one another in defiance of social mores.