Winter's Night
A middle-age couple visit a temple in Chuncheon where they spent their first night together 30 years prior. On the way, one of them cannot find their phone and hurries to find it. As the night unravels, they will come across an ex-lover, a friend, and a young couple who resemble them 30 years ago.
Set against the snowy landscape of Chuncheon, Jang Woo-jin’s nocturnal rumination on love and midlife dissatisfaction deftly alternates between sober contemplation and magical realism. Soju-soaked conversations conjure up, not only the ghosts of the past, but also preoccupations about the future.