Without Compassion
A tormented philosophy student, a teenage prostitute who supports her ne’er-do-well father, a heartless landlady, and an intelligent, tenacious police investigator are the principal players in this adaptation of Dostoevsky’s Crime and Punishment, set in the slums of contemporary Lima.