Wobble Palace
A week before the 2016 elections, a young couple in Los Angeles finds itself on the verge of a nervous break-up. In the desire to hold on to their splashily decorated little house, they decide to split their home over weekends and test the waters of independence.
Lit up by a steady flow of text messages, live streams, and dating app profiles, Eugene Kotlyarenko’s quotable gem inhabits the rhythms of millennial ennui with uncanny perceptiveness. Starring Dasha Nekrasova of Red Scare fame, Wobble Palace treads a delicate tightrope between irony and sincerity.