Wood and Water
Anke was looking forward to a family reunion with her children to celebrate her retirement. When her Hong Kong-based son Max cancels his trip, she decides to visit him instead. So begins an unhurried solo travelogue, during which Anke makes deep connections with local residents, as well as herself.