Workforce
David Zonana’s absorbing feature debut unveils the insidious violence behind the seeming pragmatism of Mexican capitalist society. A frequent collaborator of Michel Franco, the director paints a sobering portrait of a system that exploits man’s vulnerability while also tempting his cruelty.