You Are Here
A fantasy about a reclusive woman who searches for meaning in the mysterious documents that keep appearing to her, turning her home into an archive. As realities collapse and intersect around here, she must make a final choice: is she a free agent, or just a tool of the archive?
Daniel Cockburn’s auspicious debut is one of the smartest and most ambitious of the decade, marking the Canadian video artist as a true emerging talent in cinema. A dazzlingly puzzling exploration of detection and consciousness, its clever approach has drawn comparisons to Borges and Inception.