Following Remi’s infidelity, Lila struggles to deal with their breakup. From Bolivia, where he has gone on a soul-searching quest, Remi tells her that their relationship is not over. From an encounter to the next, between discussion, consolation and incitements to crazy love, Lila loses herself.
Discovered in Abdellatif Kechiche’s The Secret of the Grain, actor Hafsia Herzi went behind and in front of the camera for her first feature—and what a debut! An unabashed and intimate reflection on love and desire told from a woman’s perspective, which pulsates with splendid, spontaneous vitality.