You Only Live Twice
Agent 007 must race to prevent a nuclear war between the superpowers when U.S. and Soviet manned spaceships are hijacked in Earth’s orbit. His dangerous mission takes him to Japan, where he battles the evil SPECTRE organization and its diabolical leader, Ernst Stavro Blofeld.