You Usually Leave Me
David, a guy from Caracas that goes on a date with his girlfriend Matilda, to break up with her. They visit some places on the city and walk among the ruins in the mountains; while David waits for the right timing. Matilda seems not to realize of his intentions and treats him soft and tender.