Youth
Septuagenarian friends film director Mick and retired composer Fred are holidaying at a luxury resort in the Alps. While Mick scrambles to finish the script for what might be his last important film, Fred has no intention of working again. But a request from a well-known figure makes him reconsider.
After his arthouse success The Great Beauty, Italian director Paolo Sorrentino assembled a stellar cast to explore aging and the tyranny of beauty. Michael Caine, Harvey Keitel, Rachel Weisz, and Paul Dano star in this aesthetically impeccable, languid chamber-spa drama. With a Jane Fonda cameo!