Thirteen years before beloved animator Hayao Miyazaki co-founded Studio Ghibli, he made a miniature pilot for an ultimately unmade TV series. Brisk but completely delightful, this five-minute short is an early example of his incredible talent in compassionate storytelling and vivid world-building.