Zen in the Ice Rift
Zen is a restless and lonely teenager. She is the only female on the local hockey team and her teammates never miss a chance to bully her for being a tomboy. When Vanessa, the intriguing girlfriend of a hockey player, runs away from home, she hides out with Zen, and a bond arises between the two.