Zero Bridge
Premiering at the Venice Film Festival, director Tariq Tapa’s searing neorealist debut is a heartfelt portrayal of the challenges of life inside a conflict zone. Steering away from overt political commentary, Zero Bridge pivots on a budding romance, capturing the yearning for better things to come.