Zombi Child
Haiti, 1962. A man is brought back from the dead only to be sent to the living hell of the sugarcane fields. In Paris, 55 years later, at the prestigious Légion d’honneur boarding school, a Haitian girl confesses an old family secret to a group of new friends—with unthinkable consequences.
From French king of cool Bertrand Bonello, this endlessly mysterious chiller subverts horror tropes in unexpected ways, fearlessly unleashing suppressed demons. Boasting a sharp political edge, lavish visuals, and an ace synth score by Bonello himself, Zombi Child is a sublime slice of sinuous pulp.